Link-urile sunt moneda web, sunt unul dintre cei trei factori majori
Dacă abia începi în SEO, a-ți da seama de crearea de linkuri poate fi o provocare.
Unii SEO vă vor spune să creați conținut grozav și să așteptați ca linkurile să vină de la sine, alții vor insista că prospectarea link-urilor strategice și comunicarea prin e-mail direcționată este locul în care se află, iar altcineva vă va oferi un zâmbet criptic și va lăsa doar un cuvânt: PBN.
Deci pe cine ar trebui să asculți?
Ca și în multe lucruri în SEO, răspunsul corect este: „ depinde. ” Nu există o singură abordare corectă pentru construirea de legături și alegerea tacticilor va depinde în mare măsură de industria, site-ul, resursele și obiectivele tale.
Am făcut lucrurile chiar mai confuze decât erau deja?
Crearea de legături este procesul prin care alte site-uri web se leagă la pagini de pe propriul site. Scopul construirii de link-uri este de a spori „autoritatea” paginilor tale în ochii Google, astfel încât aceste pagini să se claseze mai sus și să aducă mai mult trafic de căutare.
În general, puteți reduce majoritatea strategiilor de construire a link-urilor „pălărie albă” în doi pași simpli:
Potrivit lui Andrey Lipattsev de la Google , linkurile sunt unul dintre cei trei factori majori de clasare în Google. Așadar, dacă doriți ca paginile site-ului dvs. să se claseze foarte bine în căutare, aproape sigur veți avea nevoie de link-uri.
Google (și alte motoare de căutare) privesc linkurile de pe alte site-uri ca „voturi”. Aceste voturi îi ajută să identifice ce pagină dintr-un anumit subiect (din miile de subiecte similare) merită să fie clasată în partea de sus a rezultatelor căutării.